Kampania Google Ads — cennik
Zastanawiasz się, ile kosztuje kampania AdWords? Co bardziej się opłaca — spróbować samodzielnie czy zlecić? Za co płacisz w Google Ads? Od czego zależy koszt kampanii Google Ads?
Kampania AdWords — cena za kliknięcie
Cena za kampanię Google Ads w dużej mierze zależy od działań Twojej konkurencji. A co za tym idzie — kosztu za kliknięcie. Im więcej reklamodawców “walczy” o dane słowo kluczowe, tym cost per click będzie wyższy. Większe szanse na wyświetlenie reklamy będzie miał ten reklamodawca, który zadeklaruje wyższy CPC. W zależności od branży, CPC waha się od kilkunastu groszy do nawet kilkudziesięciu złotych. Jak widzisz, cena kampanii Google Ads jest kwestią indywidualną. Oczywistym plusem jest to, że płacisz za kliknięcie, a nie za samo wyświetlenie reklamy.
Kampania Google Ads — co jeszcze wpływa na cenę?
Maksymalny CPC to nie jedyny czynnik, który decyduje o tym, ile zapłacisz za kliknięcie. Istotnym czynnikiem jest tzw. wynik jakości Google Ads. Jest to “ocena” reklamy wyrażona w skali od 1 do 10. Na wynik jakości składa się:
- treść reklamy,
- trafność reklamy w stosunku do strony docelowej,
- jakość strony docelowej,
- maksymalny CPC — deklarowana kwota za kliknięcie,
- CTR — stosunek kliknięć do wyświetleń.
Google Ads — cena za stworzenie kampanii
Zastanawiasz się, czy stać Cię na zlecenie kampanii Google Ads, która będzie skuteczna? Ile kosztuje kampania AdWords (Ads)? Moja propozycja to 30% budżetu przeznaczonego na kampanię (minimum 400 zł netto). Cena reklamy obejmuje:
- wybór słów kluczowych, rodzaju dopasowania, rozszerzeń oraz wykluczeń,
- stworzenie tekstu reklamy (3-5 wariantów),
- optymalizacja kampanii (dodawanie wykluczeń, optymalizacja stawek),
- wybór strony docelowej reklamy,
- porady, jak zoptymalizować stronę docelową pod Google Ads.
Dlaczego warto ze mną współpracować:
- łączę wiedzę Google Ads z copywritingiem, dzięki czemu tworzę reklamy, w które ludzie klikają
- moje reklamy generują zapytania lub sprzedaż, a nie puste kliknięcia,
- zobaczysz realne efekty, które można zmierzyć,
- zaoszczędzisz czas i pieniądze.
Jeśli:
- masz ograniczony budżet, a nie chcesz uruchamiać Google Ads samodzielnie,
- chcesz przetestować, czy Google Ads sprawi się w Twoim biznesie,
- chcesz zrozumieć, jak działa Google Ads,
- chcesz, aby klienci sami trafiali na Twoją stronę.