Prowadzenie fanpage’a — cennik - Twój biznes w Sieci

Prowadzenie fanpage’a — cennik

Zastanawiasz się, ile kosztuje prowadzenie fanpage’a firmowego? Nie masz czasu, żeby zająć się tym osobiście? Rozkręcasz własny biznes i masz ograniczony budżet? Wahasz się — zlecić prowadzenie Facebooka czy działać na własną rękę? Nie trać czasu na próby i błędy w mediach społecznościowych. Prowadzenie konta firmowego na Facebooku nie musi być drogie, jeśli działania te będą skuteczne. Sprawdź, ile kosztuje prowadzenie Facebooka.

Prowadzenie Facebooka — cena

Cennik prowadzenia fanpage’a zależy od tego, na jakim etapie jest Twoja firmowa strona na Facebooku. Jeśli jeszcze nie masz firmowejstrony na Facebooku, do ceny prowadzenia fanpage’a dolicz utworzenie konta i jego optymalizację: przygotowanie brandingu (zdjęcia w tle, opisu firmy, opisu usług lub produktów, ewentualnie — dodania sklepu na Facebooku).

Od czego zależy koszt prowadzenia fanpage’a?

Cena prowadzenia fanpage’a firmowego w dużym stopniu zależy od branży, w której działasz, zasięgu, metod promocji oraz tego, w jakim celu chcesz prowadzić stronę na Facebooku. Jeśli jesteś właścicielem ogólnopolskiej marki, przygotuj się na większe koszty niż w przypadku lokalnego biznesu. Jeśli zadajesz sobie pytanie: ile za prowadzenie fanpage’a, zastanów się, czy wiesz, co będziesz publikować na Facebooku. Koszt prowadzenia fanpage’a zależy bowiem od częstotliwości publikowania postów oraz ich rodzaju. Wiadomo, że jeśli nastawiasz się content video (transmisje z wydarzeń, tutoriale), wydatki związane z prowadzeniem fanpage mogą być większe niż w przypadku postów typu tekst + grafika.

Prowadzenie fanpage — cennik a liczba postów

Zastanawiasz, ile postów publikować na fanpage’u? Jak często to robić? W tym przypadku mniej znaczy więcej. Chodzi o to, że bez reklamy na FB, posty docierają zaledwie do 2-3% fanów Twojej firmowej strony. Facebook tnie organiczny zasięg, czyli liczbę użytkowników, którzy zobaczą Twoje posty bez płatnej promocji i nic nie zapowiada, że miałoby się to zmienić. Dlatego dziś lepiej publikować 3-4 posty w miesiącu niż np. 12. Dużo ważniejsze jest to, żeby posty te zobaczyło jak najwięcej Twoich potencjalnych klientów. Innymi słowy, warto skupić się na dystrybucji postów niż na publikowaniu kilkunastu, których i tak nikt nie zobaczy. Wiele agencji, które chcą łatwo i dużo zarobić na prowadzeniu fanpage’a publikują posty codziennie, pod pozorem budowania rozpoznawalności. Jak to się kończy? Posty lajkują głównie znajomi, a klientów jak nie było, tak nie ma.

Prowadzenie fanpage cena — przykład

Jeśli Twój budżet na Facebooka to np. 1400 zł, 400 zł warto zainwestować w stworzenie postów, a 1000 zł w reklamę. 4 posty, czyli 1 post w tygodniu to optymalna liczba publikacji. Twój firmowy fanpage żyje, publikujesz systematycznie, a jednocześnie, dzięki reklamie posty te docierają do właściwych osób. Z mojego doświadczenia wynika, że rzadsze lub częstsze publikowanie postów mija się z celem. Kiedy wrzucasz posty codziennie, zobaczy je tylko kilka osób, jeśli będziesz publikował raz na miesiąc, fanpage będzie wyglądał na martwy

Prowadzenie FB — cena w kontekście reklamy

Jeśli masz konto prywatne na Facebooku, to na pewno zauważyłeś, że prowadzenie fanpage’a firmowego, to nie tylko publikowanie postów, ale także działania reklamowe na tym portalu. A to oznacza, że cenya prowadzenia fanpage’a to również budżet potrzebny na reklamę. Sprawdź szczegóły>>

Prowadzenie fanpage’a — cennik

Podane ceny są orientacyjne. Ostateczny koszt prowadzenia fanpage’a ustalam po zapoznaniu się z profilem Twojego biznesu i zaproponowaniu konkretnych działań.

Stworzenie i  optymalizacja fanpageStworzenie posta na fanpage’aStworzenie reklamy na Facebooku
Grafika*od 50 zł netto od 50 zł nettow cenie
Tekstyod 40 zł netto od 50 zł nettow cenie
Koncepcja, wybór celu, targetowanie (określenie grupy docelowej)w cenie w cenie 30% budżetu reklamowego (minimum 450 zł netto)
Prowadzenie fanpage’a — cennik

* Wyodrębniłam ceny grafiki i tekstu, na wypadek gdybyś  korzystał z usług własnego grafika. Wówczas, cena reklamy będzie niższa.  Uwaga! Dodatkowe usługi, np. moderowania komentarzy i wiadomości na fanpage’u, wyceniam indywidualnie.

Jeśli chcesz dowiedzieć się:

  • jakie posty zaangażują odbiorców w przypadku Twojego biznesu,
  • jak dotrzeć do nowych klientów, dzięki Facebook Ads,
  • ile kosztuje prowadzenie Twojego fanpage’a.

Zapytaj o ofertę.

    Your copywrite
    Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial