Daj się znaleźć, dzięki kampanii reklamowej Google Ads

Wciąż szukasz klientów? A gdyby to oni znaleźli Ciebie? Dzięki kampanii reklamowej Google Ads dotrzesz do osób, które szukają produktów lub usług, takich jak Twoje. Poznaj możliwości, jakie daje ten system reklamowy.

Kampania reklamowa Google Ads — dlaczego warto?

Google to najpopularniejsza wyszukiwarka internetowa na świecie. Korzysta z niej ponad 93% polskich internautów. Aż 62% z nich deklaruje, że robi zakupy w sieci. A to oznacza, że widoczność w Google to Twoja przepustka do aktywnych konsumentów. Osób, które wpisują określone zapytanie w wyszukiwarkę z myślą o zakupie. Co więcej — Google gromadzi o nas wiele informacji. Dzięki temu możesz dotrzeć z reklamą do ściśle określonej grupy odbiorców i to na kilka sposobów. Najlepsze w tym wszystkim jest to, że płacisz tylko wtedy, kiedy użytkownik kliknie w Twoją reklamę, a nie za sam fakt jej wyświetlenia.

Reklama tekstowa Google Ads

Kampania Google AdWords

System reklamowy Google Ads jest jak puzzle, wszystkie elementy muszą do siebie pasować. Tylko wtedy reklama będzie skuteczna, a Ty pozyskasz klientów. Dlatego:

  • wybiorę frazy kluczowe z największym potencjałem sprzedażowym
  • wyeliminuję te, które będą generować przypadkowy ruch
  • stworzę reklamę, która będzie najlepszą odpowiedzią na zapytanie użytkownika — maksimum korzyści minimum treści.

Kampania Google Ads — reklama graficzna w sieci reklamowej

Google Ads reklama graficzna

Dzięki promocji w sieci reklamowej możesz promować się na stronach internetowych o konkretnej tematyce. A także dotrzeć do osób, w konkretnym wieku, lokalizacji i takich, które wykazują konkretną aktywność, np. planują przeprowadzkę, właśnie założyły własną firmę etc. To również idealny sposób, by przypomnieć się osobom, które były już na Twojej stronie i zachęcić je do powrotu.

Skuteczna reklama AdWords (Google Ads) dla sklepów internetowych

Google Ads stworzyło kampanie dedykowane właścicielom sklepów internetowych: reklamę produktową oraz reklamę elastyczną. Pierwsza z nich działa podobnie do porównywarki cenowej. Kiedy użytkownik wpisuje zapytanie do wyszukiwarki, pojawia się zdjęcie wraz z linkiem oraz najważniejszymi informacjami o produkcie: ceną, dostępnością itd. Dzięki temu użytkownik, który trafia na stronę sklepu, jest już zdecydowany, by kupić dany produkt. Reklama elastyczna ma formę linka sponsorowanego, jednak w przeciwieństwie do reklamy tekstowej, reklama elastyczna wykorzystuje cały potencjał Twojej strony, bez konieczności wyboru słów kluczowych, na które reklama ma się wyświetlać. Reklama elastyczna wykorzystuje zawartość Twojego sklepu i dopasowuje ją automatycznie do zapytania użytkownika.

Sprawdź, czy reklama Google Ads jest dla Ciebie

Reklama w Google ofera
  • Jesteś właścicielem nowej strony WWW, która jest jeszcze mało widoczna w Google.
  • Twoim problemem jest niewielki ruch i brak sprzedaży na stronie.
  • Chcesz dotrzeć do swoich klientów i zacząć zarabiać natychmiast.
  • Chcesz wygenerować na stronie wartościowy ruch i trafić wyłącznie do potencjalnych klientów.

Co zyskasz, współpracując ze mną:

  • wybiorę dla Ciebie format reklamowy najskuteczniejszy dla Twojego biznesu,
  • stworzę perswazyjną reklamę, w którą klikną Twoi potencjalni klienci,
  • doradzę, jak przygotować ofertę na stronie WWW, żeby użytkownicy zmienili się w klientów.

Zainwestuj w Google Ads, a nie będziesz już musiał szukać klientów.

przycisk napisz do mnie wezwanie do działania
Interesujący artykuł? Udostępnij go.
Your copywrite
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial