Skuteczna reklama Twojej firmy w internecie

Jeśli właśnie otworzyłeś swoją firmę albo dopiero wkraczasz, ze swoim biznesem do sieci, prawdopodobnie masz ograniczony budżet. Zastanawiasz się, czy skuteczna i tania reklama w internecie jest w ogóle możliwa?

Tania reklama w internecie — czy to możliwe?

Tania reklama w internecie

Tania reklama w internecie to taka, która stanie się inwestycją. Inwestycją, która zwróci się z nawiązką. Zadaj sobie pytanie, która reklama internetowa będzie tańsza: ta, którą ustawisz na “czuja” samodzielnie, wydając, np. 200 zł (bez efektów), czy taka, na którą wydasz 1000 zł, ale której budżet zwróci się pięciokrotnie, bo stworzy ją ktoś, kto się na tym zna?

Skuteczna reklama w sieci

Dzięki temu reklama dotrze do osób, które faktycznie są zainteresowane produktami lub usługami, które oferujesz, a kreacja reklamowa przyciągnie ich uwagę. Reklama w internecie to potężne narzędzie marketingowe. Jeśli działasz na własną rękę, może się okazać, że wyrzucasz pieniądze w błoto, bo, np. generujesz puste kliknięcia.  Rezultat? Uznasz, że reklama internetowa jest nieskuteczna. To jeden z największych mitów na temat reklamy w sieci.

Poznaj zalety reklamy internetowej

Skuteczna reklama w internecie

Reklama w sieci daje możliwości, których nie może zaoferować żadna inna forma promocji. Chodzi o kierowanie reklamy internetowej do ściśle określonej grupy użytkowników — potencjalnych klientów. Osób, które mają konkretne problemy, potrzeby, zainteresowania. Jak to możliwe? Google i Facebook gromadzą o nas wiele informacji. Dzięki temu reklama w internecie może być precyzyjnie targetowane, czyli skierowana do osób o konkretnym profilu. Kolejną zaletą reklamy internetowej jest fakt, że możesz zweryfikować jej skuteczność. W przypadku klasycznego bilbordu, spotu telewizyjnego lub radiowego jest to niemożliwe, chociaż koszty tego typu promocji są nieporównywalnie wyższe, niż budżet reklamy internetowej.

Skuteczna reklama w internecie — bądź tam, gdzie Twoi klienci

Z wyszukiwarki Google korzysta prawie 93% polskich internautów. Aż 66% szuka w sieci informacji na temat produktów i usług. Reklama w wyszukiwarce pozwoli Ci dotrzeć do aktywnych konsumentów, osób, które deklarują chęć zakupu lub skorzystania z konkretnej usługi.
Kampania Google Ads — dowiedz się więcej>>

Facebook nie ustępuje w tym względzie wyszukiwarce Google. Z portalu korzysta dziś ponad 16 000 000 Polaków, a wśród nich są Twoi klienci. Wykorzystaj potencjał reklamy internetowej, aby do nich dotrzeć.

Reklama na Facebooku — sprawdź szczegóły>>

przycisk napisz do mnie wezwanie do działania
Interesujący artykuł? Udostępnij go.
Your copywrite
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial